nakup - centralni sklad GME

Úterý Březen 26 14:07:01 CET 2013

Je to ledka s poměrně hodně velkým výkonem na to že je v 5mm pouzdru
http://www.gme.cz/led-kulate-pouzdro/led-5mm-white-9000-80-p511-786/
a má jim koncem týdne do centrálního skladu dorazit. Podle označení v
datasheetu jsem jí nikde jinde nenašel - jinak bych GME neřešil ani
náhodou. Ale zákazník by se prý spokojil i s teple bílou, kterou u
chobota mají. Zákazník to chtěl pokud možno včera, měl v pondělí poslat
objednávku a do teď o ní nerozhodli. Takže jsem aktivitu přesunul jinam
a nechávám je ucukat.
Anděl