doporucte color laserjet na domaci zvykani

Neděle Březen 24 18:36:13 CET 2013

Já jsem měl inkoustovou tiskárnu HP840 a pro velký úspěch jsem si koupil
zase inkoustovou HP Photosmarth C4680 se skenerem. Proč nechci laser -
nevím jak teď, ale v době cca před 10 lety kamarád, který se zabývá
grafikou, si koupil nějakou velkou a drahou laserovou potvoru. Barevný
tisk nic moc a technik, co mu jí instaloval, taky říkal že barevná
laserovka na fotky není. Když mi vytisk předlohu na tišťáky, byly tam
pro laser charakteristické špatně kryté plochy a u větších dvouvrstvých
desek jsem měl problémy se soutiskem.
U inkoustu se říkalo že zasychá, u HP840 se občas podařilo. U C4680
tyhle problémy neznám. U HP840 jsem měl problémy s doplněním barev,
často se smíchaly mezi sebou. U C4680 to plním dokud to nepřeteče a bez
problémů. Naplněná kazeta sice hlásí že je prázdná, ale nijak to
nebuzeruje a tiskne. Takže já jsem s inkoustem spokojený.
Anděl