doporucte color laserjet na domaci zvykani

Neděle Březen 24 18:41:08 CET 2013

Ja mam 3 roky barevny  laser samsung CLP320 a ne ze bych nejak moc
tisknul, jen plosnaky a dulezite dokumenty, ale ma stale puvodni tonery
a tiskne zcela bez problemu - nevim jak ted, ale tenkrat jako jedna z
mala mela plnohodnotne naplne a jeste k tomu ne moc drahe... Uz se asi
neprodava ale treba nenasadili masivne kurvitka... Na HP bych se
vyprdnul, ta je povestna drahym spotrebakem a tim, ze se ho pravidelne
dozaduje ;-)