M1T240

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Březen 13 07:23:46 CET 2013

Je pravda, ze dnes v cesku, mozna i slovensku, je uz minimum
ekonomicky aktivnich lidi, kteri by takovyto pristroj dokazali za
tehdejsich podminek navrhnout. A at mi nikdo netvrdi ze se to
dlouhodobe neprojevi na rustu hdp, manazerove mohou manazerovat,
vydavat certifikaty jake chteji, zavadet pravidla 5S, 6X, atd. ale bez
techto lidi nic noveho nevyrobi a tudiz ani neprodaji. Jasne jak
facka.
Kdysi jsem koupil na burze ulozenku AVO-M, pro neznale takovy
historicky rucickovy multimetr, tak z roku 50 bych tipoval. Doma
pripojim 5V a ejhle, rucicka ukaze presne 5V. Souhlasim s tim, ze
bazmek s PICem by tohle po tolika letech nedokazal. (Patrne by se mu
nerozkmital oscilator, nebo by explodoval elyt).
Karel