M1T240

AZe aze na seznam.cz
Středa Březen 13 10:55:14 CET 2013

To jsem asi napsal blbost. Na schematu je opravdu rok 1977. Na štítku M1T242
je jen výrobní číslo 81 000363. 81 by mohl být rok výroby.
aze

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 13, 2013 5:45 AM
Subject: Re: M1T240

Dobré ráno,

     v roce 1985 byla digitronová technika již notně zastaralá i u nás.
Ale dokumentace co tu mám je datovaná 29.8.1977 a to digitrony zase tak
nemoderní nebyli. Máte pravdu v tom, že to je starý přístroj, má svoje
mouchy a složitě se kalibruje. Má ale i svoje klady a hlavně je moc hezký.

     Mimochodem, viděl jste československý seriál Návštěvníci? Tedy
hlavně to jejich auto? Tam je mají použité také ;-)

     Saša Svobodová