OT: oprava pracky

Pondělí Červen 24 16:51:06 CEST 2013

No toto vlakno me motivovalo k rozebrani pracky, co stoji uz pul roku v
rohu dilny a buben je fakt slepeny - je to nejaka ta Beko za cca 5000
pred peti lety. Jak funguje motor jsem taky zvedavy, protoze k nemu vede
hromada dratu ale na ridici desce jsou jedinym prvkem, co vypada na
spinani neceho vykonejsiho, 4 relatka... A to je samozrejme rizen
plynule. Pak je tam na male desticce nejaky MCU a asi spinany zdroj na
dalsi, jinak klasicky papirovy nosny plosnak ridce osazeny, zatim bez
blizsiho ohledani - ale dost rezistoru... No nechce se mi pres zahradu v
desti do kulny pro golu, abych pokracoval ;-)
Kupodivu loziska nevypadaji spatne pri protoceni zezadu, ale neco tam
rachtalo az hucelo, tak nevim... Nakonec tam bude nejaka mince a pracka
by jela 10 let dal (nasi maji asi 13 let starou zanussi bez naznaku
servisu, ta se rozpadne asi korozi.)