OT: oprava pracky

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Červen 24 17:35:46 CEST 2013

Zdravím

jedná se o Ariston (made in Italy) / fotky a konkrétní typ pošlu jak budu
doma, před několika lety (4-6) stála asi 7000,- za to dobu s ní není jediný
problém kromě toho zasmrádnutí.
takže nemyslím, že to je špatná pračka - má tlačítkové ovládání, odložený
start a řídící jednotka je krabička kam vedou všechny signálové a silové
vodiče. Rovněž předpokládám nějaký frekvenční měnič - rozjíždí se a
zastavuje plynule a necvakají tam žádná relátka, otáčky odstřeďování jsou
nastavitelné mezi 600-1000. Do motorku vede houf drátů a to z důvodu,
umístění snímače otáček přímo na vývodu osy.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, June 24, 2013 4:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: oprava pracky

Mam pocit, ze jste ani jednou v tomto nekolikadennim vlakne neuvedl, o jakou
pracku se vlastne jedna.
Takze je fajn, ze vime, ze ma nerozebiratelny buben a naopak snadno
rozebiratelne vedeni k cerpadlu. Bohuzel ale nevime, jake pracky se to tyka
(a tedy jake znacce se pripadne vyhnout).

Taky je zajimava ta informace o asynchronnim motoru - to je 3-fazovy motor a
v pracce je frekvencni menic, nebo jak meni v tak sirokem rozsahu otacky?

PL