Pojistka Oxystop - princip a funkce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 21 22:57:02 CEST 2013

 21.6.2013, 22:32:01

No, nevim. Stalo se mi kdysi, ze jsem s nekolika kolegi spal v jiste
dosti bidne ubytovne. Zatimco jsme byli v kine, u el. topidla kterym
jsme pritapeli, se prepalila spirala a kousek zhaveho kovu nejak
odletl na nedaleky slamnik, ktery nezacal horet, ale jen doutnat a
coudit.
Kdyz jsme se vratili, doutnajici slamnik jsme vyhodili z okna a
uhasili. Vyvetrali jsme, ale ne moc, nebot venku lehce mrzlo a jine
topeni nez spalene elektricke nebylo a sli spat.
Shodou okolnosti, tomu ten vecer bylo tak, ze ja jedinej spal na dolni
palande, kdezto ostatni na hornich.
Asi za hodinu, dve jsem se probudil, bylo mi hrozne zle, bolela mne
hlava, chtelo se mi zvracet, mel jsem problemi s rovnovahou jak pri
tezke opici, jen s tim rozdilem, ze jsem ten vecer vypil snad jedno
pivo.
Nejak instinktivne jsem vytusil, ze prochazka na cerstvem vzducho by
mohla pomoc. A taky ze jo, po pul hodine venku vsechny neprijemnosti
zmizely.
Vratil jsem se zpet, vzbudil ostatni. Dost se memu stavu divili, nebot
oni spaly normalne a nic jim nebylo. Presto jsem je ale premluvil
k tentokrat dukladnemu vyvetrani.
Dodnes presne nevim, ceho jsem se tehdy nadejchal, ale muselo to
souviset s coudicim slamnikem a byt to tezsi nez vzduch.
Rozhodne to ale nevypadalo tak, ze by pripadna smrt mela byt nejak
prijemna.

Tahle prihoda by uz asi mela mit oznaceni OT, ale preci jen, je to k
tematu vlakna a navic pricinou byla porucha elektrickeho topeni, tak
snad laskavi ctenari prominou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz