OT: otravy plynem (Re: Pojistka Oxystop - princip a funkce)

Sobota Červen 22 11:56:07 CEST 2013

Dobré poledne přeji,

	oxid uhelnatý je lehčí než vzduch a proto to být nemohl, jelikož by to
odnesli Vaši kolegové nahoře a ne Vy dole. Nadýchání CO způsobuje
nedostatek kyslíku pro mozek, proto se člověku začne chtít spát a
postupně usne a nakonec dojde k bezvědomí, případně i úplnému konci.
Navíc je prudce hořlavý.

	Produktem spalování je i oxide uhličitý a ten je těžší než vzduch, jeho
nadýchání také způsobuje ospalost a závratě. Takže to asi byl tento
plyn, co Vás přiměl k procházce.

	Saša Svobodová