Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Červen 16 22:30:51 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 16.6.2013 od Martin Hanek:

> Nevim jestli to tu padlo, ale v diskusich lidi tvrdi, ze ten MAFRA
> FUP se "aktivuje" az po vycerpani tech 200MB FUPu. Tedy, kdyz nekdo
> dobije kredit a surfuje treba po iDnes, tak se mu tim odecita ten
> FUP 200MB na vsechny weby. Klidne tedy vycerpa 200MB na iDnes a az
> pote mu plati ten 500MB FUP.

To jsem také v diskuzích četl, ale nemusí to být tak docela pravda. Je
potřeba si uvědomit, že na idnes je tuna reklamy, která určitě požírá
normální FUP. Ale nezkoumal jsem to, protože jsem ten hlavní FUP
rychle vyčerpal, abych mohl zkoumat 16 kbps :-)

V každém případě by to tak ale fungovat nemělo, MAFRA FUP by se měl
odečítat jako první. Je dost možné, že se ten MAFRA FUP neaktivoval
vůbec, protože minule, když jsem vyčerpal hlavní FUP, nejelo už nic,
tedy ani ten MAFRA FUP. Teď jede.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem