Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 16 22:45:38 CEST 2013

Ta landing zona už je tam tak týden, já jsem si dopisoval s nějakým p.
Lodlem,
protože už to trvá nějak dlouho..... poslední odpověď:

Váš problém mě mrzí. Bohužel, problém je na technické straně sítě, kterou máme pouze pronajatou. Pokud jde o řešení tohoto problému, musí jej udělat náš partner, tedy společnost T-Mobile. Chápeme, že informace o tom, že se na vyřešení problému pracuje Vás neuspokojuje, snažíme se dosáhnout řešení co nejrychleji, bohužel zatím nemáme žádné přesnější informace.

Omlouváme se, a jakmile bude vše v pořádku, určitě Vás a další zákazníky budeme informovat.
S pozdravem

MOBIL.CZ
Jan Lodl
Senior Product Manager