Rezonancny stabilizator - Re: Trafa

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 14 12:59:45 CEST 2013

Dobry den,

velmi pekne dakujem za info a postrcenie. Pokial to je v Amaru, tak to
hladat nemusite, mam doma kupene CD so vsetkymi rocnikmi do nejakeho roku
tusim 1996 a najdem si to sam. Aspon si tie casopisy prelistujem a uvidim
co sa vtedy robilo a bastlilo. Je to kvoli rozsireniu prehladu...

Len teraz to CD najst, ze ano...  Naposledy som v nom listoval pred 4
rokmi. :)))

A.