Zdroj 12V DC ==> sinus 3f 36V/400Hz 0.5A

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 12 10:43:03 CEST 2013

 12.6.2013, 10:36:45

Tak nevim, asi mi neco unika, ale krouceni nejakym 3f motorkem je
dneska prece jedna z nejbeznejsich uloh.
existuje na to mraky specializovanych IC, napr. TB6588, MTD6501,
prpipadne hotova reseni, napr:
http://www.ebay.com/itm/Advanced-Motion-Controls-Brushless-Servo-Amp-B15A8F-INV-/140680689160?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20c138f608
http://www.ebay.com/itm/COPLEY-CONTROLS-BRUSHLESS-SERVO-DRIVE-503-800-1446-/220153077746?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3342255ff2

S pozdravem Pavel