Zdroj 12V DC ==> sinus 3f 36V/400Hz 0.5A

Středa Červen 12 10:27:12 CEST 2013

To by asi slo, jen nevim, co ta trida D udela s necim jinym nez reprakem
o predepsane impedanci... Teda spis, co to udela s tim minisvabem v
zesilovaci ;-)
A hlavne, generovat 3 posunute priblizne sinusovky, to bych snad
analogove delal i ja :-P