OT vikend (Elektronika do auta)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 21 16:50:10 CET 2013

Dne 21.1.2013 13:11, Pavel Troller napsal(a):
> [...]
> zastavil a povídá: Poslyš, Troller, když mne naučíš, jak z tohohle krámu
> zavolat domů, máš ode mne do konce soustředění pokoj. Tak jsem ten telefon
> vzal do ruky a skutečně jsem našel nějaké přístupové kódy do automatické
> meziměstské vojenské sítě. Jelikož jsem tuhle síť měl celkem v malíku,
> nebyl problém se dostat až do Prahy a tam existovala "finta", jak přes
> jednu z ústředen (myslím, že patřila hradní posádce) se dostat až ven do
> JTS. Tak jsem asi za 10 minut odevzdal plukasovi papírek s cca 10místným
> číslem a vysvětlivkami, po jaké číslici se má ozvat jaký tón, a jak se
Tak tohle na tý naší pobočkovce ( mělo to stejné voliče, krokáče jako
jsem viděl klasické "státní" stejné šedivé a černé dekly na reléových
sadách )
šlo řešit velmi jednoduše "seknutím" nuly. Když stanice neměla oprávnění
ven ( nulu) vytořila se na číselnici nula
a když rotačka dobíhala, tak se za ní lehce vzalo a ono to udělalo místo
10 impulzů víc ( 11?,12?)
a skočilo to na státní přenašeč. Nevím přesně co se dělo, ale ten impulz
navíc udělal něco s
krokovým voličem a bylo to....