RS232 ===> web Lazarus a Sybapse a GetSerialPortNames

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 00:44:56 CET 2013

Komunikuji hlavne s virtualnimi porty od prevodniku USB<=>RS232 a tam
zadne takove problemy nejsou a jsou slusne nacteny prave touto funkci. V
linuxu jsem si ji musel trochu upravit, protoze prevodniky od FTDI se mi
mapuji jako ttyUSBx.
Milan