RS232 ===> web Lazarus a Sybapse a GetSerialPortNames

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 00:15:16 CET 2013

Kdyz uz jsme u tech W7 64bit, jak moc dobre Vam maka funkce
GetSerialPortNames,
ta totiz si nacte z registru vsechny existujici pouzitelne COMy jen me na 64
bitovych

windowsech nacita u bluetooth COMU nesmysli, koukal jsem na to v debugu, a
uplne

to neni problem funkce z registru dostane spravny nazev jen je v nejakem
Uni, Deb, UTF,

nebo co ja vim a jak se ty retezce spojuji tak se pak cely seznam rozpada,
hral jsem si

s tim a nevedel jak to vyresit, tak detekci delam tak, ze zkusim otevrit COM
1 az COM30

a co se mi povede to nabizim, ma to vyhodu/neyvhodu, ze to nenabizi uz
otevreny port

jinou aplikaci.... Na XP mi ta funkce problem nedela, jinde jsem to nemel
jak vyzkouset.

Zdenek Aster