Spojka koaxiálního kabelu

Úterý Únor 19 18:22:12 CET 2013

Hezký večer,

     mám intenzivní pocit, že to tu někdo takový asi dělal. Ikdyž občas
dovedu udělat provizorně podobnou kulišárnu, tak přeci jenom chci, aby
to i nějak vypadalo a fungovalo.

     Zítra zkusím splašit všelijaké možné "F" konektory a snad se mi je
podaří na ty černé
(http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fzasuvka/ )
kabely dostat. Pak by šla spojka udělat civilizovaně. Na pájený spoj si
netroufám, protože to musí být hotové v co nejkratším čase od rozpojení
a co kdyby se to nepovedlo vůbec. Kdyby to byla jen moje zásuvka a
neovlivňovala jsem tím další lidi, tak si mohu hrát jak dlouho budu
chtít, ale situace je trochu jiná.

     Také silně zvažuji to, že nechám připojenou tu zásuvku a do ní
zapojím normální rozbočovač. No a na kabely koukající z husích krků dám
konektory a zapojím je do toho rozbočovače. Řešení asi barbarské a silně
neelegantní, ale celkem schůdné a snad fungující.

     Saša Svobodová