Re: Spojka koaxiálního kabelu

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Únor 19 18:09:47 CET 2013

Ahoj Sasa, preco sa nepriucis od francuzkych "odbornikov" :-D
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-April/414305.html
Myslim, ze s obsahom prispevku velmi suvisi datum...
Robo

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2013 10:33 AM
Subject: Re: Spojka koaxiálního kabelu

Hezké dopoledne, ahoj,

     kabel vypadá v pořádku, vlhkost se dostala nějak do té krabičky.
Ona ta anténa je vůbec zapojená nějak divně, signál totiž naměřím na
obou kabelech, co trčí ze zdi, jen na jednom je o něco silnější. Kdo ví,
jak to je zapojené.

     Spojka se nakonec nepovedla, ani ta s "F" konektory, ani ta
plastová. Ten kabel je totiž moc tlustý a moc krátký na to, aby se tam
dalo něco pořádného děla. A když jsem si téměř probodla levý ukazováček
šroubovákem, tak jsem to vzdala a namontovala tam zpět tu zásuvku. To
také nebyla snadná operace, ale nakonec se to povedlo a mne televize jde
stejně jako před začátkem dnešního snažení. Snad jde i těm ostatním,
když tak budu dělat blbce, že to takto je už od dob našeho stěhování.

     Jinak se to řešilo už i tady
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=56107&highlight=z%E1hada+kabel%F9
i když to šlo o něco trochu jiného. Teďka mne asi čeká sekání do zdi a
všechen ten bordel s tím spojený. Prostě den blbec. Jako každý rok :-(

     Saša Svobodová