SMA konktory, kabely atd.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 15 19:04:05 CET 2013

Hm tak to je dost, vlastne ma aj tych -30dB prekvapuje...

Som trocha guglil, a napr. v
http://www.te.com/commerce/DocumentDelivery/DDEController?Action=srchrtrv&DocNm=1307191_SMA_Connectors&DocType=Catalog+Section&DocLang=English
je pre konektory do PCB uvedene VSWR ako N/A, a to aj pre pravouhly aj
priamy... Ja chapem, ze tie 4 nozicky je uz vlastne nie poriadne
definovane, a aj ten stredny kolik pojde do *nejakej* diery ktora *nejako*
pokracuje na DPS; ale aka *dobra* alternativa potom pre privedenie signalu
na DPS existuje?

Naviac sa bavime o 200MHz, to predsa nie su ziadne mikrovlny...

No nic, clovek sa uci cely zivot...

wek