RE: OT - Nové Hodinky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 15 12:09:39 CET 2013

No jo no tak mam holt smulu a padl jsem zrejme na spatny kus. Bohuzel, pri cene, kterou ty hodinky mely, u sveho nazoru musim zustat, i kdyz je odvozen od meho jedineho kusu. Jestli mi pri vymene baterky Citizen rekne "o pardon, tohle se nasim hodinkam nikdy nestava" a vymeni mi je za "normalni" kus, svuj nazor zmenim.

Bohuzel jsem realista, takze se obavam, ze mi nazor zustane :-)

Jakub Serych