Re: OT - Nové Hodinky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Únor 15 13:46:47 CET 2013

Mám velmi podobné, jen je mezi devítkou a trojkou 9 - PWC o Solar - 3 .
Asi z té doby, jak píšete, pravděpodobně i o nějaký rok dříve. Nemám už staré katalogy Conrad.
Baterka nebo AKU uvnitř je.
Jak šly dlouho už nevím, ale u mne ne déle než 5 let.
Nebyly nové, ale od Conrada z bedny (vrácené zboží apod.).
Cena max. 3DM i s tahem.
DCF nástěných hodin a hodinek mraky. Ty levnější na ruku byly v pokoveném plastu a dost rychle se to ošoupalo.
Kvalitnější byly v keramickém pouzdru (tuším Junghans). Cena většinou do 3DM.
Míval jsem doma, v dílně a ve skladu pěkné "hračkářství" :-)
Hodinky už léta nenosím a je mi bez nich lépe. Méně stresu.
Zřejmě tyto hodinky u mne strávili i delší dobu v šuplíku. Bylo to zrovna v té době, co jsem hodinky přestal nosit.
Dalším důvodem bylo i to, že mi otékaly ruce a musel jsem přestavovat tah.

Jindra Polívka