*.hex pro PIC - poradte

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 10 18:01:52 CET 2013

> Dakujem.

> Ja som si na 99.9% isty, ze je.

> Ano, to tak samozrejme musi byt z principu.

> Co znamena, ze uz sme na dobrej ceste, ale nieco este stale nie je
> dobre.
>
> Mate zapojene len prve tri cislice zo styroch, ak som dobre pochopil?
> Nemate tam po tych zmenach nahodou nejaky skrat medzi pinmi
> (nevyzera, ale radsej sa spytam, dufam, ze som neurazil, nerad by som
> suboj pistolovymi pajkovackami za sumraku... :-) )
>
> Piny 1 a 2 mate stale pullupnute na napajanie, ze? A daju sa
> [...]

Pane kolego,

děkuji za stálý zájem, ale už jsem někde jinde. Ozval se mi jiný člen
konference a zkoušíme spolu (dálkově) jeho firmware.

Mimo jiné využívá vnitřní HW čítač v PICu a momentálně jsme ve fázi, kdy
počítadlo už počítá, a to požadovaným způsobem, neboli velmi rychle
(napočítá "glitche" při škrtání drátkem na vstupu)...

Takže pokud nepoužiju tu HW CMOS variantu, jak už jsem psal, určitě se
nebudu vracet k tomu originál SW bastlu od josepina...

Výzkum ano, ale "vocaď až pocaď", člověk musí taky dělat jiné věci a s
oním (zatím?) nejmenovaným kolegou jsem alespoň nabyl dojmu, že se věci
někam pohnuly. Kdyby josepino alespoň poskytl zdrojový kód, ale
takhle...škoda s tím bastlem zatěžovat místní odborníky.

---
Jirka