*.hex pro PIC - poradte

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Únor 10 17:01:39 CET 2013

> Tak jsem změnil v konfiguraci pin 4 z I/O na MCLR (a zachoval úpravy od
> pana Sukuby, tj. oscilátor na INTRC/I-O a zákaz LVP).

Dakujem.

> Bohužel to nepomohlo (možná bohudík? - alespoň to snad není ta uvažovaná
> čuňárna).

Ja som si na 99.9% isty, ze je.

> Po připojení L na pin 4 zhasne display (prostě normální reset), po
> návratu pinu 4 na H se zase rozsvítí.

Ano, to tak samozrejme musi byt z principu.

> Zajímavé ale je, že údaj po resetu není stálý - střídá se vcelku náhodně
> "000", "888" a "808" ;-)

Co znamena, ze uz sme na dobrej ceste, ale nieco este stale nie je dobre.

Mate zapojene len prve tri cislice zo styroch, ak som dobre pochopil? Nemate tam po tych zmenach nahodou nejaky skrat medzi pinmi (nevyzera, ale radsej sa spytam, dufam, ze som neurazil, nerad by som suboj pistolovymi pajkovackami za sumraku... :-) )

Piny 1 a 2 mate stale pullupnute na napajanie, ze? A daju sa jednoducho dat na zem docasne (hoci skrtnut po nich drotom, t.j. ci nie su natvrdo na napajanie)? A co sa stane ak sa uzemni "nulovaci" pin, zmeni sa zobrazovany udaj na 000? A ak sa po nulovani resetuje, sekvencia je nahodna alebo je reprodukovatelna?

Dakujem,

wek