Vyucba elektroniky na Slovensku

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Únor 10 10:45:57 CET 2013

No pri cteni otazek se mi az neprijeme zive vybavila uroven moji
stredni skoly. Jinak tohle zadani je ze kdy? ZM1080... A to jsem si
myslel, ze na Slovensku se davno preslo od vyroby zastaralych
polovodicov na vyrobu celovodicov. A vy zatim "ohmmetr s Ri 1Mohm" a
"časoví prubeh". Toto zadani mi pripada ako urazka soutezicich. To
bych uz z principu bojkotoval.

Lukas Burda