Vyucba elektroniky na Slovensku

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Únor 10 10:50:46 CET 2013

Co se vam nelibi na starych dobry overenych otazkach ;-)))
navic ZM1080 a 74188 jsem nedavno pouzil a krasne chodi.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Lukas Burda
Sent: 10. února 2013 10:46
To: HW-news
Subject: Re: Vyucba elektroniky na Slovensku

No pri cteni otazek se mi az neprijeme zive vybavila uroven moji stredni
skoly. Jinak tohle zadani je ze kdy? ZM1080... A to jsem si myslel, ze na
Slovensku se davno preslo od vyroby zastaralych polovodicov na vyrobu
celovodicov. A vy zatim "ohmmetr s Ri 1Mohm" a "časoví prubeh". Toto zadani
mi pripada ako urazka soutezicich. To bych uz z principu bojkotoval.

Lukas Burda

Sunday, February 10, 2013, 9:35:29 AM, you wrote:

> tu su z minulych rocnikov http://zenit.edu.sk/sue.aspx Tento rok boli
> trochu vynovene o otazky z merania (osciloskop, AD
> prevodnik...) a modernejsej elektroniky (digitalne obvody, procesory,
RoHS).