Vybíjení LiPol baterie

Úterý Únor 5 21:22:59 CET 2013

Hezký večer,

     já mám telefon Nokia 5310 koupenou v létě 2010. Jestli její
firmware oplývá nějakou inteligencí nevím, ale vím to, že jako všechny
Nokie brečí docela dost dopředu že chce nakrmit. Dneska vydržela od asi
jedenácti hodin, co mi šéf dvouminutovým hovorem snížil indikátor z
maxima na minimum, až do pěti hodin odpoledne domů. Přitom se mnou jela
120 km ve vlaku a pak ještě autobusem a přesto ještě běžela a to v Praze
ještě hledala na internetu adresu GESu, protože mi nějak nefunguje moje
paměť.

Saša Svobodová