RE: Vybíjení LiPol baterie

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Únor 5 21:45:49 CET 2013

Už jsem to tady psal. Stejně si myslím, že tam všude jsou uměle udělaná
kurvítka. Pokud nabiju baterii do nokie 6210 prachsprostě zdrojem, tak
vydrží týden. Pokud to nabije mobil, tak sotva 3 dny. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Tuesday, February 05, 2013 9:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vybíjení LiPol baterie

Hezký večer,

     já mám telefon Nokia 5310 koupenou v létě 2010. Jestli její
firmware oplývá nějakou inteligencí nevím, ale vím to, že jako všechny
Nokie brečí docela dost dopředu že chce nakrmit. Dneska vydržela od asi
jedenácti hodin, co mi šéf dvouminutovým hovorem snížil indikátor z
maxima na minimum, až do pěti hodin odpoledne domů. Přitom se mnou jela
120 km ve vlaku a pak ještě autobusem a přesto ještě běžela a to v Praze
ještě hledala na internetu adresu GESu, protože mi nějak nefunguje moje
paměť.

Saša Svobodová