SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Únor 1 10:48:43 CET 2013

Ja som tam bol naposledy ked som potreboval par odporov
a tranzistorov. Predavac sa zamracil ked videl papierik so zoznamom
a zafrflal nieco v zmysle ze ci to nejde cez internet.
To bolo naposledy, co som tam bol ( uz par rokov)

Radsej dam postovne par eur, ako divat sa na otraveny a kysly ksicht

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Friday, February 01, 2013 10:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Dobre rano,

2013/1/31 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Ale no tak...
>
> Jsou věci, pro které si chce prostě člověk zajít do normálního kšeftu
> a mít je "just in time", ne?

no ja chodim k slonovi, ked sa chcem prejst a vypnut hlavu. To mam tak
2,5 hod. cestovania a cakania v rade na obsluhu...

> Myslíte si, že je normální, aby člověk kontroloval, jestli zítra v
> poledne bude opravdu den a ne noc?

No ked sa zatmie slnko a budu padat hviezdy, tak naobed bude tiez tma... Alebo budete mat na to diagnozu, tak to mozete kontrolovat tiez. Ale v oboch pripadoch to normalne nebude.

> Nebo bychom to tady měli prostě skončit, odejít někam do zahraničí a
> poslední by zhasnul?

No ked si myslite ze je to tam lepsie, tak z vlastnej skusenosti dostanete tam viacej penazi a su tam tak trochu inteligentnejsi a ludskejsi. Ale lenoni tam odrbavaju ci oddrbavaju tiez.

Takze ja som spokojny, ze si mozem ist kupit trochu bizuterie a ako to tam chodi, tak to akceptujem, lebo inu moznost nemam a platit postovne za par odporov sa mi nechce.

A.