SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 1 10:26:37 CET 2013

Dobre rano,

2013/1/31 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Ale no tak...
>
> Jsou věci, pro které si chce prostě člověk zajít do normálního kšeftu a mít
> je "just in time", ne?

no ja chodim k slonovi, ked sa chcem prejst a vypnut hlavu. To mam tak
2,5 hod. cestovania a cakania v rade na obsluhu...

> Myslíte si, že je normální, aby člověk kontroloval, jestli zítra v poledne
> bude opravdu den a ne noc?

No ked sa zatmie slnko a budu padat hviezdy, tak naobed bude tiez
tma... Alebo budete mat na to diagnozu, tak to mozete kontrolovat
tiez. Ale v oboch pripadoch to normalne nebude.

> Nebo bychom to tady měli prostě skončit, odejít někam do zahraničí a
> poslední by zhasnul?

No ked si myslite ze je to tam lepsie, tak z vlastnej skusenosti
dostanete tam viacej penazi a su tam tak trochu inteligentnejsi a
ludskejsi. Ale lenoni tam odrbavaju ci oddrbavaju tiez.

Takze ja som spokojny, ze si mozem ist kupit trochu bizuterie a ako to
tam chodi, tak to akceptujem, lebo inu moznost nemam a platit postovne
za par odporov sa mi nechce.

A.