Re: OT: Hodiny do práce nebo do dílny

Úterý Prosinec 31 13:53:37 CET 2013

S patronou vám poddadim to není problém. Klascká dynamitova patrona mela
delku 8 palcu a sirku 1,25 palce. Povodni vyroba vypadala asi tokto, vezme
se krememina (zemina tvorena opalovymi schrankamio rosivek) pomele se
smicha s trochou sody a do teto smesi se napusti nitroglicerin (3dily
nitroglicerinu na 1 dil sypke smesi) vytvaruje se valecek, ktery se obali
beznym hnedym nebelenym papirem pripadne papirem voskovym, TIm vznikne
velecek vyse uvedenych rozmeru v zakladnach valce se papir upechuje tak aby
v ose valce slo snadno utvorit zapich a vsunout rozbusku.
Modernejsi verze nahradili kremelinu smesi drevenych pilin s KNO3 NaNO3
Pokud potrebujete trefit barvu tak http://i.imgur.com/xgpL2dP.jpg