OT: Hodiny do práce nebo do dílny

Úterý Prosinec 31 14:06:00 CET 2013

Pěkné odpoledne,

	děkuji za míry i za obrázek. Možná to do příštího tábora zkusím
vyrobit, ale už teďka vidím, že mne hlavní vedoucí zabije... a to je to
osoba mírná a krotká s humanitním vzděláním historika :-)

	Mám ale pocit, že NSA a spol už nás zaměřují a přemýšlejí, jestli si
děláme srandu a nebo jestli něco chystáme :-) Tolik hezkých klíčových
slov tu dneska padlo... :-)

	Saša Svobodová