OT (mozno) - pokracovat v zlej ceste, alebo ist odznova lepsou?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 17 14:59:22 CET 2013

Nevzpomínám si, že bych našel větší příklad pro SDL-RT. Našel jsem několik příkladů s čistým SDL, pro inspiraci to stačí.
Abych se přiznal, je to takové nezvyklé, ale na rozdíl od UML se to chápe rychle a dá se to i používat (pokud nechcete
objekty). Snad se z toho dá generovat i kód, ale to jsem zavrhl hned v počátku; většinou vytvářím nejnižší vrstvy a tam je
přímá generace nepraktická.

Předpokládám,  sdl-rt.org jste už navštívil :-)

Bohužel ta troška co mám, je neveřejná.

ced