OT (mozno) - pokracovat v zlej ceste, alebo ist odznova lepsou?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 17 22:50:29 CET 2013

To, to.

Tentokrat som to prepisoval - padlo na to nedelne popoludnie, pol pondelka
az do vecera a pol utorka, a este to nie je odladene (ono to povodne tiez
nebolo).

Zavazilo najma to, ze tych povodnych cca 5 dni bolo rozlozenych asi vo 2
mesiacoch, a uz som sa v tom nevedel zorientovat.

To nove riesenie som uz tiez v podstate 2x prepisal v jeho detailoch, tiez
s ohladom na zjednodusenie a sprehladnenie - take to ze "aha tato
sekvencia sa 4 roznych miestach opakuje, aj ked stale s nejakymi inymi
drobnostami, ako to vopchat do jednej rutiny aby to nebol gulas?", ".

Ide o komunikaciu s 2 zariadeniami na jednej zbernici, pricom komunikuju na
diametralne odlisnych rychlostiach, s rozlicne riesenou synchronizaciou
(vid nedavne vlakno podobneho problemu ktory riesil pan kolega Huda), no a
najma jedno z nich este neexistuje... :-) No a to cele aby bolo
neblokujuce v ne-multitaskovom prostredi a s minimalnou spotrebou RAM; ale
to su uz len take perlicky.

wek