Zajímavá závada myši

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Srpen 27 14:09:55 CEST 2013

To Vam skoro zavidim. Ja mam obycejnou mys do PS/2. Mam v PC take 2
prevodniky s FT232R a pokud jim nainstaluji ovladace, sama od sebe se mi
nainstaluje dalsi mys Microsoft Ballpoint.
A pak se mi kurzor mysi mele a popojizdi podle toho jak do tech
prevodniku FTDI chodi data.
Co s tim delat jsem jeste nezjistil.

Martin Hanek