RE: Zajímavá závada myši

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Srpen 27 13:45:34 CEST 2013

Už se mi taky občas stalo i bez pádu na zem. Zůstává slepený kontakt uvnitř.
Vždy stačilo lehce poklepat myší o stůl.
Nějakou shodou okolností se to vždy stalo, když předtím byla na PC
manželka... :-)

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kosta
Sent: Tuesday, August 27, 2013 12:25 PM
To: HW-news
Subject: Zajímavá závada myši

Včera jsem večer vypnul PC a dnes ráno po zapnutí se zjevil zajímavý problém
- PC se začalo chovat naprosto zmateně: jednou nešlo přepínat aplikace,
podruhé je zas nešlo uzavřít, potřetí nereagovalo na žádný button v
aplikacích nebo odkaz v browseru, prostě  na PC nešlo reálně nic dělat
Vystoupit/nastoupit nepomohlo - po třech hodinách jsem začal vážně uvažovat
o reinstalaci woken

Pak jsem si vzpomněl, že mi večer po vypnutí spadla myš na podlahu, tak na
ní koukám a ono je jedno z bočních tlačítek trvale zatlačené - po jeho
odblokování se všechny problémy zázračně opravily

Tedy, blbost, ale kurevsky zákeřná

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský