Bastleni - multimetr - zdroj

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Srpen 25 14:14:58 CEST 2013

Zdravím,

když si vezmu sebe (je mi 40), když jsem byl kluk tak jsem bastlil hodně a jak
již bylo psáno věci, které patřili spíše do spotřebně tržnicové elektroniky,
případně radioamatérské věci.

V současné době bastlím úzce specializované věci, které buď nejdou koupit a
nebo za neúměrnou cenu.

Co jsem dělal za poslední dobu:

GPS rychloměr se zobrazením na ručičkovém měřidle (PicAxe)
Model závor pro syna s reálným zvukem  (picaxe, nějaký zvukový čip, servo)
Dohled na napájením bateriové web kamery (picaxe)

A momentálně si hraju s Arduinem.

Vůbec nemám důvod bastlit ani napájecí zdroj - vystačím si s jednoduchým s
několika sekcemi - 5V, 12V, 0-24V bez jakýchkoliv velkých nároků.

Stejně tak multimetr mi stačí 3a1/2 místný ruční.

Otázka tedy zní - patřím do sféry bastlířů která Vás zajímá? Jsem vůbec
bastlíř, když nepotřebuji nic z toho co jste jmenoval?

Zapik

--

Petr "Zapik" Zapadlo