Bastleni - multimetr - zdroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 25 14:22:39 CEST 2013

 25.8.2013, 14:16:28

Tak treba NF zesilovace DPA od P. Dudka, nebo meric zkresleni od autoru
Hajek, Otoupalik z rocniku 1984, by se za tehdejsi ekvivalent, k HP 34461 dnes
IMHO povazovat mohly. Ale je pravdou, ze obdobne kvalitni konstrukce se
objevily jednou za nekolik let.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz