akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 21 13:59:01 CEST 2013

 21.8.2013, 13:51:27

Vami zminovane lozisko byva, i v tom nejhorsim pripade, co jsem kdy
videl, ocelova hridel a mosazne futro.
Samotne nenamazani takoveho loziska, (byt promazani je jiste velmi vhodne)
IMHO nemuze zpusobit zasadni problem s funkcnosti, zde popisovany.

Osobne bych typoval spise na problem s uhliky, nebo s regulaci -
vydrena odporova vrstva na spinaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz