akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Srpen 21 14:11:35 CEST 2013

Pridretych lozisk s podobnymi akustickymi prejavmi som uz videl viacero.
Nemusi to byt len vedla komutatora. Posledne co som robil bolo pridierajuce
puzdro vretena SDS priklepky Makita.

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "gatilo"

Vami zminovane lozisko byva, i v tom nejhorsim pripade, co jsem kdy
videl, ocelova hridel a mosazne futro.
Samotne nenamazani takoveho loziska, (byt promazani je jiste velmi vhodne)
IMHO nemuze zpusobit zasadni problem s funkcnosti, zde popisovany.

Osobne bych typoval spise na problem s uhliky, nebo s regulaci -
vydrena odporova vrstva na spinaci.