Regulace pro rezacku XPS

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Srpen 1 12:15:47 CEST 2013

Eeeee - ja jsem trubka...mam ve sklepe 20A nabijecku s regulaci na
primarni strane trafa - tak je to napajeni vyresene

k vasemu dotazu...je tam uz asi 25 let obycejnej triakovej regulator
(klasika s diakem) - trafu to nic nedela - jen rozsah regulace je cca
20-?? %, ale to v tomhle pouziti nevadi

Radek Vicek