Regulace pro rezacku XPS

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 1 12:15:56 CEST 2013

 1.8.2013, 12:10:21

Tak ono regulovat trafo triakem je tak nejak obecne trochu problem.
Ne ze by to neslo, ale je treba vybrat vhodne zapojeni, jinak to muze
delat psi kusy.
A ochranu pred zkratem to stejne nezajisti, bylo by treba na vystup
dat nejake termistory nebo PPTC.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz