C _ jak rozepsat ?øádek

Neděle Duben 28 07:57:18 CEST 2013

Ja zas netusil, ze u CM3,4 jsou na to specialni instrukce, ja odrustal
na "normalnich" ARMech s klasickym RISC instr. souborem ARM a THUMB,
zadny Cortex ;-)
Kazdopadne stejne je myslim lepsi nevyuzivat a zarovnavat...
A jazyk C beru u MCU jako takovou komfortni nadstavbu assembleru, kdyz
se mi zda, ze neco nefunguje jak ma, tak to v assembleru proverim (kdyz
uz mame celkem komfortni nastroje jako treba CODE::BLOCK  ktery umi
disasemblovaný kód v kontextu zdrojaku v C zobrazit i krokovat a profi
nastroje na tom budou urcite i lip)