C _ jak rozepsat ?øádek

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Duben 28 10:47:59 CEST 2013

Vypadá to tak, že gcc ještě CM0 úplně nezvládá. První problém byl s
dělením, teď to zarovnání a uvidíme co se ještě objeví. Jsou to detaily,
v zásadě to nebrání nasazení do provozu, jen si člověk musí dávat víc
bacha co dělá.
Pomalu začínám chápat, proč musí mít nové procesory čím dál tím větší
rychlost a paměť. Při cenách kolem 1$ je to asi jedno.

Mrazík