pajeni ledek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 23 11:47:15 CEST 2013

>Schema mám tady. http://vaelektronik.cz/fotky/ledpaj2_sch.gif

Ha! Uhadol! :-)

>No staèil by tam kdy¾ program má 1,5 KB. Ale mám jen samé AT89C4051 :-)

... teda takmer... :-P

>No já
>vím, dìlám se starýma Atmelama...

Atmel nie je procesor...;-)
http://mcu.cz/news.php?extend.1193.26

>k tìm AVR si nìkdy sednu, a¾ zbyde èas
>... tohle u¾ si øíkám nìkolik let :-(

A naco?
To skor k AT89LPxx, nie?

>Snad si len neni vytoceny, ked pises velkymi pismenami?!

Nieeee.... :-)

>Pokial tam ma termoclanok, tak to obycajnymi kontrolermi nespravi, teda ak
>nemas na mysli take s integrovanymi sigma-delta prevodnikmi...

No, jednak vo svete '51 su aj mcu so sigma-delta prevodnikmi dost obycajne
(trebars vyssie ADuC84x alebo C8051F35x), druhak pomerne dost mcu ma aj
ake-take PGA pred prevodnikmi (trebars aj drogeriova ATMega8), tretak ten
prevodnik, co pan kolega Andel pouzil, tiez nie je sigma ani delta
(inaksie povedane ten jeden operak za niekolko milieur sa da dat aj pred
bezny SAR v tom najbeznejsom mcu), stvrtak ak by sa pan kolega Andel co
len troska nabudil, tak ten prevodnik da aj z tej '2051 s nejakou tiez
dost trivialnou bizuteriou... ;-)

wek