pajeni ledek

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Duben 23 11:25:58 CEST 2013

Snad si len neni vytoceny, ked pises velkymi pismenami?!

Pokial tam ma termoclanok, tak to obycajnymi kontrolermi nespravi, teda ak
nemas na mysli take s integrovanymi sigma-delta prevodnikmi... Ja som to
najprv tipoval na nejaky analog, ale potom som si uvedomil, ze to ma vela
noh.

A.

Dňa 23. apríl 2013 10:45, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):