[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Duben 16 10:40:48 CEST 2013

a kdyz mi auto zdechne, treba jen ze dosel benzin, tak to neni nebezpecne ? zavrou me ?
urcite me zavrou, pokud toho zlodeje chytim on-line :-).
o svoje prava je potreba se postarat sam, tak to bohuzel je :-(.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Tuesday, April 16, 2013 10:26 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Zastavení auta je také nebezpečné a profi firmy, které se zabývají hlídáním aut, vám toto neudělají, nebo to bude nedokumentovaná fíčura, použitelná na vaše nebezpečí (nebezpečí soudního stíhání).
Viděl jsem profi zařízení, napojené na elektroniku v autě, které podstatně snížilo výkon motoru, ale nezastavilo ho to úplně. Zastavení motoru je přípustné jen v případě, že máte na auto přímý výhled a víte, že je to bezpečné. Nejde spoléhat na to, že podle GPS je auto v této ulici, o které vím, že naprosto bezpečná. Třeba se tam zrovna něco děje a vy vypnete motor před sanitkou, během vyhýbacího manévru a nebo mezi lidmi a máte problém.