[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Duben 16 10:55:57 CEST 2013

Pokud se v moderním autě zastaví motor, má to vliv na řízení a brzdy a
další asistenty. Pokud se to stane vlivem poruchy, je to prostě vyšší
moc. Pokud se to stane něčí nedbalostí, může to být nedbalostní trestný
čin. Pokud úmyslně nečekaně vypnete motor auta (v tomto případě na
dálku) a tím snížíte jeho ovladatelnost na veřejném místě, kde jsou
další lidé, je to jednak blbost a pak taky veřejné ohrožení. Vaše snaha
zachránit váš majetek vás neopravňuje ohrožovat majetek a životy jiných
lidí.

Pavel Krafčík