Vikendove LED hratky:-)

Sobota Duben 13 19:12:27 CEST 2013

10W sice není moc, zvlášť při tomhle nepřímém osvětlení. Ale mám dojem
že lidi jsou už tak smíření s málo svítícíma úsporkama, že i těch pár
ledek svítí líp :-)
Já mám v domečku v předsíni (zatím tam nebydlíme) 15W v zádveří a 20W v
takovém větším prostoru a světla tam je spousta. Tady v paneláku mám v
obyváku na skříni 2x20W takovou podivnou kombinaci čínských ledek 4000K
(svítí do zelena) a Cree XP-G 3000K (svítí do růžova), že dohromady to
je malinko do žluta. Taky to svítí nepřímo, na strop. Pak je tady lustr
5x 20W halogenky a podle luxmetru má obojí zhruba stejný světelný tok.
Barevně to celkem jde dohromady.
Anděl