Xilinx - orientace

milger na pobox.sk milger na pobox.sk
Pátek Duben 12 20:25:39 CEST 2013

Ako vravim nechcem moc o tom kecat ani to neodsudzujem, iba si myslim ze odladeny kus kremika prinasa pre uzivatela menej chyb a problemov ako akykolvek open-source do FPGA.
Ja osobne by som uprednostnil procesor v FPGA iba ozaj v specifickom pripade. Napr. teraz konkretne pouzivam "nacvicenu" kombinaciu Spartan6-LPC2378 32b. zbernica medzi nimi.
A prave "nacvicene" riesenie hodne urychli pracu.